miercuri, 17 februarie 2010

PA-cugetările bietului Ghită BoB

 
  "În copilărie toti copii visau să ajungă piloti de avioane, eu îmi doream naiv să fiu o sferă mică si colorată, iar toti ceilalti sa-mi spună Balonul"

  "În adolescentă am fost un gentilom, însa din pricina timiditatii frumoasele înimii mele m-au botezat sec, idiotul"

   "Într-una din zile, pe cand asteptam cu înfrigurare la colt de primăvară, am atipit putin. M-am trezit cu un biletel în buzunar: Am fost pe aici, neghiobule ! Ps- iubirea"

   "Îmi iubesc cu patima sotia, atunci cand spală, gateste si tace"

   "Dac-as fi vrut, as fi ajuns tot ceea ce mi-as fi dorit să fiu, desi odată ajuns ceea ce mi-as fi dorit sa fiu, as fi dorit sa fiu cel care dac-ar fi vrut, ar fi ajuns tot ceea ce si-ar fi dorit sa fie"

   "Acum realizez că, în timp ce toti ceilalti au ajuns cineva, eu am rămas nimeniu  pe care norocul a uitat sa-l viziteze"  


  
 

  

7 comentarii:

starsgates spunea...

Trei şi cinci sunt preferatele mele.:)
Extraordinar ghiţă bobiţă!:)

angi spunea...

Transmite-i sa nu fie trist,ca il vizitez eu,...chiar mi-e dor daca lipseste cateva ...zile!:))
Apai,cei care au ajuns"cineva" nu-si dau seama ca acest"nimeni" e mai "cineva" ca ei.

Anonim spunea...

Ne-ai muiat inimile: Da-ne un cont unde am putea sa donam pentru Ghita Bob! :)

Lord D'If spunea...

@starsgates

Cum ar zice bietul Ghita BoB, neobisnuit inca cu laudele:
"cuget si eu ca sa ma aflu in treaba"

Lord D'If spunea...

@angi
Pai cine a zis ca-i trist?

Lord D'If spunea...

@Paulgsandu

E prea mandru, n-ar accepta.

Leo spunea...

E genial Ghita asta al tau... A atipit si a ratat vizita iubirii, isi iubeste nevasta cand tace... :))