duminică, 3 aprilie 2011

Unde dai si unde crapa

Pregatisem totul pâna în cel mai mic detaliu sau cel putin asa credeam. O noapte întreaga repetasem în fata oglinzii, urma sa fie cea mai importanta zi din viata mea. Prima mea declaratie de dragoste. Inima îmi batea nebuneste, iar fiecare secunda parea o farâma de vesnicie. A venit în cele din urma, mi-a zâmbit cald si s-a asezat langa mine.
- Stii, de ceva vreme eu te iubesc si... atunci am simtit cum cerul se prabuseste peste mine cu tot cu poarta raiului, calendarul de pe perete arata 1 aprilie


PA

8 comentarii:

EO spunea...

ar fi fost neadevarat si daca era 2 aprilie. aia nu era iubire, ci o impresie :)

Anonim spunea...

Echipa Clanway te invita sa participi la un concurs de provocari.Te asteptam!Pentru mai multe detalii intra aici

Games Online spunea...

Salut,
Am si eu cateva site-uri cu page rank-uri 2 si 4.
Daca vrei sa facem un link exchange avantajos sau mai multe da-mi te rog un add pe mess la id : francesco_da_gama sa vorbim mai usor.
Astept un raspuns oricare ar fi el.
Numai bine!!!

fotograf nunta anna spunea...

departe de conceptul de iubire...

Masaj erotic Targu Mures spunea...

era o iluzie...

rochii de seara in Romania spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!

site la comanda spunea...

un articol interesant, l-am citit cu multa placere

hosting moldova spunea...

foarte interesant, multumesc