duminică, 17 ianuarie 2010

Moment "poetic"


(sursa foto)

Femeia cu ochi de ciocolată
ce îmi zâmbeste sters din poza de pe noptieră
mi-a fost cândva iubită si consoartă
prieten confident, ajunsă astăzi... menajeră


Femeia cu buzele precum căpsuna coaptă
pe care am curtat-o timp de-un cincinal
s-a transformat din dulcea muză
în nemilos-despotic...general


Femeia cu pielea fină si trupul de silfidă
ieri frumusetea cu părul parfumat
se întreabă tristă în oglindă
de ce s-a transformat într-un...blindat


Din cugetările bietului Ghită BoB, care, de vre-o trei zile doarme în cadă învelit cu presul de la usă, molfaind abătut sardine în sos tomat.



9 comentarii:

starsgates spunea...

:)))Hai că m-am distrat copios de necazurile bietului ghiţă BoB.:)))

Lord D'If spunea...

Bietului Ghita BoB nu prea-i vine a rade, totusi necazul se pare ca nu-l impiedica sa fie un pic mai intepator :)

Richard M. Ilie spunea...

:)) amuzanta poezie. Ghita Bob e un alter ego?

Lord D'If spunea...

@richie
Uneori, slava Domnului ca nu si in cazul de fata :) nu cred ca as rezista mai mult de o zi in cada

Leo spunea...

Tipa din poza e Maricica, parol !
Iar poezia ta... e sora cu poezia mea : http://secunde.com/2009/09/28/rima-imbratisata/

LePetitPrince spunea...

Ha, ha! Citisem "barbat" in loc de blindat...ceea ce era posibil sa mearga in context...
Reusita poezia!

Lord D'If spunea...

@Leo
Acelasi lucru l-am gandit si eu, curat Maricica :)

Am citit si mi-a placut poezioara.

Lord D'If spunea...

@LePetitPrince

Posibil, insa cred ca bietul Ghita BoB ar prefera blindatul :) are o slabiciune pentru tancuri

gabi spunea...

felicitari Lordule.
E o satira perfecta :)