luni, 1 februarie 2010

Cea mai mare teama


Dom` Popescu lucreaza de 20 ani la fabrica de bomboane. A inceput de jos, mai intai ca ucenic la ambalare apoi ca ajutor de bombonagiu. Astazi se poate fali ca este singurul bombonar din oras decernat cu ordinul Papila sensibila in grad de mare maestru degustator. Copii il privesc ca pe un mic erou sorbindu-i cu nesat povestile despre complicatul procedeu de obtinere a caramelelor, iar el de fiecare data, le imparte cu marinimie starnind chicoteli cristaline. Un singur necaz are bietul de el, sefa departamentului marketing vrea sa-l bage intr-o reclama la tv, drept urmare i-a aranjat cu promtitudine o programare la dentist.

22 de comentarii:

Vania spunea...

Nasol, mai ales că bomboanele sensibilizează dantura!...

Geanina Lisandru spunea...

Bomboanele dăunează grav danturii şi reclamelor...

cell61 spunea...

Nu ştiu de ce, mi-a amintit puţin de Willy Wonka şi fabrica lui de ciocolată :)

Dacă numai dantura e afectată, tot e bine. Să sperăm că nu-l trimite şi la nutriţionist...

Cristian Lisandru spunea...

Scaunul ăsta de dentist este ca o sabie a lui Damocles...

Unknown spunea...

Bine i-a făcut!

starsgates spunea...

Sau ajunge şi pe la diabetolog.:)

Lord D'If spunea...

@Vania
E si mai rau atunci cand lucrezi ca degustator sef

Lord D'If spunea...

@Geanina Lisandru

Dar sunt si dulci provocand uneori senzatii din cele mai placute

Lord D'If spunea...

@Cell61

Hehehe, rolul lui Willy i se potriveste ca o manusa lui Johnny Deep.
Cu nutritionistul inca nu are probleme, se tine bine

Lord D'If spunea...

@Cristian Lisandru
Ma trec toate apele numai cand ma gandesc la unul

Lord D'If spunea...

@Teodora

Eu l-am invidiat, acum il compatimesc.

Lord D'If spunea...

@Starsgates

Doamne fereste! oricum diabetul nu se vede pe sticla :)

starsgates spunea...

Nu, dar stresul de la dentist şi obezitatea de la atâta dulce se vede.:)

Leo spunea...

Eu i-as lua oricand locul ! Ce noroc pe capul lui ! Totodata, dupa atatia ani de caramele, jeleuri si findante, s-ar putea sa i se fi acrit de atata dulce. Cred ca are fantezii cu gogosari si castraveti murati... :P

Ha ! Vezi, si eu ti-as putea imprumuta personajele ! Eu ti le imprumut cu placere pe-ale mele, n-ai decat sa le pui la treaba ! (N-am avut timp sa-ti raspund azi... Dar mi-am facut timp pentru concitadinul meu ! ;) )

Leo spunea...

"fondante", adica. Mi s-a facut pofta si am tastat stramb... :D

Lady A spunea...

Bombonarul sef :) Eheee... probabil e expert! Nu trebuie neaparat sa guste! Analiza senzoriala poate fi facuta si de alte personaje. Exemple: Maricel, care e premiat de Maricica, si Popa Butuc :)

Simion Cristian spunea...

Poate lucreaza la sectia "no sugar"!

Lord D'If spunea...

@Leo
Multumesc! Eu m-as simti onorat sa le imprumuti.

Pe dom` Popescu si eu l-am invidiat pana la faza cu dentistul, imi tremura nadragii pe mine numai la auzul cuvantului dentist

Lord D'If spunea...

@Lady A

Expert de talie mondiala, Papila sensibila nu se acorda asa cu una cu doua :)

Lord D'If spunea...

@Simion Cristian

:)) Atunci nu ar fi trebuit sa-i fie teama de o banala intalnire cu dentistul

cristian spunea...

mi-a placut textul, dar mi-a starnit o profunda nedumerire, pastrata ca atare, din frageda pruncie de consumator; deci bomboana e bomboana, nu e caramea; iar carameaua e caramea, nu-i bomboana... :)

Lord D'If spunea...

@Cristian

Functia de mare maestru degustator aduce cu sine cateva privilegii, printre care se numara si accesul total la camara cu caramele :)