joi, 17 martie 2011

Nepatentat

(...) Întotdeauna în zilele de duminica tata mesterea mereu ceva la masina. Ba un pic de vaselina ici, ba un surubel de strâns pe colo, ca omul gospodar care pretuieste lucrul. Bineanteles ca vrând nevrând se pomenea de fiecare data cu mine pe cap, pe post de gura-casca, gandea pesemne dansul. De unde sa stie ca fi-su' lucra in mare secret la patentarea primului Pegas modern cu spitele unse binisor cu vaselina, frâne pe baza de dragasani si numar de înmatriculare, disparut în mod misterios de pe gardul vecinei, 41bis !(...)


Nota: ( intrecere amicala de proza arhiscurta pe blogul lui Calin aici)

3 comentarii:

starsgates spunea...

Mă bucur de revenirea ta Lordule.:)

Liz spunea...

you're aaaliiive!!!!!! Mi-a fost dor de tine. Si-mi este.

Lord D'If spunea...

@starsgates

N-as zice ca e chiar o revenire, timpul nu imi mai permite :(

@Liz

Eu te citesc cu placere printre randuri, dar mi-e dor de e vorba cu tine