joi, 17 septembrie 2009

Efectul Placebo

Am inceput ziua cum nu se putea mai bine.Piticul responsabil cu optimismul a preluat conducerea si astazi s-a aflat pe cai mari, dis-de-dimineata pe muzica celor de la Rolling Stones.
Am descoperit ca oxigenul la tub e de fapt lichid DĂ! cred ca am fost la un pas de a ciocni satelitii de la orange si vodafone(bine ca nu am si cosmote!)la cat am vorbit la telefon.Mi-am tachinat(stresat) un prieten drag si l-am pierdut pe celalalt prin rami,hasdedeuri si sfaturi practice.Am completat integrame si am demonstrat ca sunt bun la Sudoku(multumim,creion cu radiera):)).
Daca ar afla sefu ce servicii am prestat eu astazi pe banii lui as ramane jobless.Impreuna cu Cristi(colegul meu) am facut planuri de cadouri cu tricouri personalizate,cu mesaje tendentioase si nu m-am hotarat daca sa aleg alb sau rosu.M-am jucat cu un pui de labrador negru si sa lasat cu dorinte apasatoare de a-l lua acasa.Nu a reusit nici macar sefu sa-mi darame optimismul desi a incercat spre seara.sâc!
In alta ordine de idei am gasit un anticariat intr-o cladire de care ma leaga amintiri,unde miroase a tipografie iar cartile sunt ieftine si aproape noi.De astazi sunt proaspatul posesor al unui laptop nou-nouț pe care il cheama Ciuciu si mi-am cumparat o carte la pretul unui pachet de tigari.Am zambit toata ziua si m-am indopat cu sueps si ciocolata rom(cel mic).
Experientez si traiesc o senzatie noua cu parfum de deja`vu ce are cumva legatura cu faptul ca mi-a iesit schema cu prietenii dragi readusi si impacati,langa mine.Sa fie oare vina lor ca sunt cu capul in nori si pofta de scris de vre-o cateva saptamani incoace??

3 comentarii:

Dark Lord spunea...

Lenuovo Ciuciu :)) Foarte tareeee :))
Normal ca noi suntem vinovatzii :))

Liz spunea...

Semnul era standard, nu-i meritul meu! Habar nu aveam ce substante detineti voi acolo doar ca nu-mi imaginam ceva pungulite cu oxigen in ele... vreau si eu la anticariat! Felicitari pentru noul pet (laptop) desi as fi preferat o poveste cu un labrador negru pe nume Ciuciu... femeiele astea!.. Si starea e meritul tau! Zambet.

Lord D'If spunea...

@darklord
Ciciu e primul nume ce mi-a venit in minte cand ma intrebat cum sa-l numesc.(e vina Lizului ca foloseste cuvinte nefolosite de mult cu lipici).
Normal ca e vina voastra:P