duminică, 8 noiembrie 2009

Adevăr si Provocare


13.  Motive pentru care poti spune că sunt un idiot

1. Încă mai cred în Mos Craciun, desi stiu din sursă credibilă că renul Rudolf e femelă.
2. Sunt dependent de chupa-chups si skittles, desi acestea din urmă contin E-uri, multe rău
3.Îmi cumpăr si citesc carti sf, vanzatorii râd de mine, oricum pe astea nu le cumpară nimeni
4. Mi-am comandat o "siberian willow", desi mai necesar ar fi fost un sifonier
5. Nu mă uit la stiri, deci sunt probabil singurul cetătean cumsecade ce nu-si priveste semenii cu teama că în fiecare dintre ei se ascunde un tâlhar, violator, ucigas în serie ori sofer inconstient.

6. Când toti ceilalti spun da, eu spun nu iar cand spun ei nu, eu zic da.

7. Mă uit cu placere la Curling, desi nu am priceput nici acum care-i sunt regulile.

8. Fac întotdeauna ce imi trece prin cap, adica nimic

9. Mă doare la basca de astrahan, porcina, ah1n1 sau cum s-o numi nu mă sperie deloc, oricum o sa dau ortu' popii la 80 de ani.

10. În timpul liber trag în gogosi cu prastia, tai frunze la caini si plimb prin parc piticii de gradina.Le-am promis că intr-o zi o sa-i zbor în jurul lumii cu balonul, m-au crezut si acum asteaptă nerăbdători.

11. Sunt singurul pasionat de formula unu care cu ani in urma era fan Button, acum nu mai tin cu el că a ajuns campion. Mie îmi placea pe ultimul loc.

12. Si nu beau apa ca pentru ca se mut pestii în ea.

Sună a leapsă pe care nu o dau nimanui din motive lesne de priceput, în schimb sunteti liberi sa o preluati pe proprie raspundere. Pariu ca nu se risca nimeni?

Un comentariu:

starsgates spunea...

:))Hai că-i tare!:)
Trebuie să te cunoşti bine, să ai 13 motive!
Când o să am mai mult timp liber să gândesc mă bag şi io, că-i haios!:)