miercuri, 25 noiembrie 2009

Adolescent fiind eu poezii scriam / fete cu ochi căprui si părul lung iubeam

Am găsit într-o agendă veche o poezie scrisă de mine adolescent fiind. Imi amintesc cu drag cat de îndrăgostit eram pe atunci de o fată frumoasă cu păr lung si colanti roz ce avea deja un prieten făcând din mine un nefericit. A fost prima mea iubire, primul meu confident, o Lady langă care m-am visat îmbatranind frumos într-o căsută din lemn asezată la poalele muntilor, ea îngrijind gradina plină cu flori, eu venind vesel de la pescuit cu undita pe umăr. Nu am trait acea iubire din postura fericitului ce si-a descoperit jumătatea perfectă. Desi poate sună a cliche am rămas prieteni de suflet până astazi, ne leagă amintiri frumoase, dimineti cu cafele dulci si tigări la bucată savurate pe muzica celor de la Nazareth, un 1 aprilie în care i-am spus sincer că o iubesc fără sa-i cer nimic în schimb nestiind ca de fapt e ziua păcălelilor si versurile unei poezii de care nu a stiut până acum câteva luni.

Nori de cristal purtati de vânt
departe, undeva acolo sus
unde a noastră dragoste a apus
desi n-a răsărit nicicând

nori de cristal purtati de vânt
pe cerul gri, prin univers
purtând cu ei soapte de cânt
si al tau chip de înger sters

nori de cristal purtati de vânt
prin lumea în care ne-am visat
tu o printesa adormită
iar eu, un rege fermecat

nori de cristal purtati de vânt
plângând usor la porti de rai
o dragoste ce-ar fi început
precum răpirea din serai

te-as întreba acum într-un târziu
cu ce gresit-am eu în asta viată ?
de ce mă lasi în urma ta pustiu ?
nu vezi cum zbier, cum ies în faţă ?

dar esti departe scumpă doamnă
în urma-ti lasi o inima plângând
tristetea noptilor de toamnă
si norii de cristal purtati de vânt

19 comentarii:

Călin spunea...

Si mie îmi place să descopăr poezii vechi, din vremea adolescentei. Sunt ale mele, oricât de naive ar fi. Stiu că am simtit atunci fiecare vers, am trăit pentru el si prin el. Cred că asa e si la tine.

cell61 spunea...

Din punctul de vedere al unui profan în domeniul poeziei, mi se pare că sună extraordinar de bine.

Nu ai spus ce ţi-a zis când i-ai recitat-o, după atâta amar de vreme :)
Sau e secret?

LePetitPrince spunea...

Draguti pitici in mansarda mov, Multumesc pentru vizita, un lord pe un blog de print prinde bine.
Te mai astept.

LePetitPrince spunea...

eu am dezactivat fereastra cu verificarea cuvintelor...trebuia sa o las? La ce e buna?

Dark Lord spunea...

Ce frumos e sentimentul care te cuprinde atunci cand ai astfel de amintiri...Mi-as dori sa-l pastrez mereu. Sunt sigur ca zambeai cand citeai din agenda.

Lord D'If spunea...

@Calin
Asa e si la mine:) îmi iubesc poeziile scrise atunci pentru că asa cum bine spui, am trait si simtit fiecare vers.

@Cell61
La fel zic si eu, dar e mai plăcut când aprecierea vine din partea altcuiva :)
Nu-i secret, a zis: "e extraordinară" dojenind blând lipsa mea de curaj de atunci.

Lord D'If spunea...

@LePetitPrince
Piticii s-au bucurat, multumind la rândul lor Micului Print. Trec de fiecare dată pe la tine să mă încarc cu zambete ce tin tare mult.

E o protectie împotriva softurilor capabile să genereze comentarii la intervale regulate. Anti-spam, asa mi s-a spus desi dibuiam eu care ce si cum.

Lord D'If spunea...

@DarkLord
E frumos, stii bine cat de mult pretuiesc acele amintiri.

PS: "Iudă" ce m-ai trădat în acea zi de 1 aprilie.

starsgates spunea...

:)Tocmai de ziua păcălelilor te-ai găsit să-ţi destăinui iubirea!:)
Frumoasă poezie, se pare că şi ea avea ceva-ceva sentimente pentru tine dacă te-a dojenit.:)

Lord D'If spunea...

@stargates

Aveam niste emotii de nu-ti imaginezi asa ca nu m-am uitat la data, important era sa repet discursul pregatit pe care evident l-am uitat improvizand :)

Liz spunea...

nici macar nu stiu ce sa comentez...

citesc, zambesc, dojenesc, imi amintesc si iar zambesc...

Leo spunea...

Scuze pentru offtopic...
Vreau sa te anunt ca m-am mutat de pe
http://din2009.blogspot.com/
pe
http://secunde.com/

Te-am adaugat in noul meu blogroll.

Lord D'If spunea...

@Liz
Eu doar zambesc

Simion Cristian spunea...

Frumoasa poezia! se vede ca ai fost un adolescent pasional!

Am Vazut ca sustii PA-ul! O sa te trec la blogroll. ;) Asa o sa revin mai des.

gabi spunea...

Lordule,
ftumos mai doinesti aici.


ps.
tipa n-are blog ? :)

Anonim spunea...

Cînd am citit prima oară pseudonimul „Lord D'If” nu mă puteam gîndi decît la Chateau D'If și am vrut să văd despre ce e vorba. Acum m-am convins că ești un romantic incurabil. ;)

Ce pot să spun, în viață lucrurile se întâmplă așa cum alegem noi, conștienți sau nu de acele alegeri, nu cum dorește providența, sau destinul, sau întâmplarea. Este important de reținut, totuși, că ele mai multe aspecte ale vieții. Aș putea spune mai multe despre asta dar, deocamdată, voi păstra anumite rezerve.

În ce privește versurile, da, sunt foarte frumoase, pline de simțăminte pe jumătate ascunse. Ar fi fost frumos să fi fost mai
îndrăzneț, dar ai ales ceea ce ai ales.

Numai bine.

Lord D'If spunea...

@Simion Cristian

Multumesc pentru aprecieri si vizita.
Sustin PA-ul, e provocator si te prinde :)
O sa fac si eu la fel cu al tau blog:) Esti binevenit oricand.

@Gabi
Si tu doinesti tare frumos domnita draga.

PS Are, dar nu stiu daca am voie sa dezvalui.

Lord D'If spunea...

@Andrei S.

Bine ai venit pe aceste meleaguri. Intradevar din Contele de Monte Cristo se trage pseudonimul si dateaza tot de prin adolescenta.
Foarte adevarat ce spui: 'in viata lucurile se intampla asa cum alegem noi' doar ca se mai intampla in unele situatii alegerea sa nu ne apartina, zic.

Numai bine sa fie si la tine!

alien spunea...

Imi place foarte mult poezia ta...Ce sa zic eu sunt inca adolescenta dar imi pastrez poeziile care peste ani o sa ma bucure foarte mult.