luni, 23 noiembrie 2009

Fallen superhero


(sursa foto)

Îmi savurez nelipsita cafea plimbandu-mă agale prin parc, învaluit în ceata unei dimineti triste, asteptand un anotimp ce pare atat de aproape. E prea devreme pentru o plimbare, prea devreme pentru gânduri ce ascund în ele regrete tarzii, nu si pentru mine. Cândva îmi spuneam cu naivitate: " voi ajunge un super-erou, voi salva lumea" acum stiu, nu sunt decât o notă pe portativul acelei lumi, cântată mult prea repede de zeul nemilos al timpului, cum as putea oare să o salvez?
Cum as putea oare să mă salvez pe mine muritorul îmbatranind încet, bandu-si cafeaua adâncit în linistea unei dimineti triste, asteptând un anotimp ce-i va asterne în păr cunună din fulgi de nea, pe chip un zambet amar si în suflet uitarea.

9 comentarii:

starsgates spunea...

Suntem picăturile ce formează oceanul.:)

Leo spunea...

Facem si noi ce putem, in calitate de note muzicale cantate prea repede de Zeu... ;)

Liz spunea...

Ai tot ce-ti trebuie sa fii un "superhero"! Prima ninsoare o sa-ti aduca chef de joaca si privire intinerita si nu uitare ci-amintiri nebune cu revelioane si zapada...

cell61 spunea...

Cred că, până la urmă, nu trebuie să fim superheroes, ci oameni.
Unii nu sunt nici atât, nu e cazul tău.
Am renunţat demult să mai am regrete.

Lord D'If spunea...

@starsgates
Oceanul linistit in care se oglindeste apusul de soare, sau oceanul nebun rascolit de nemiloasele furtuni?

@Leo
Facem, nu numai in calitate de note muzicale. Zeul canta si melodii slow ;)
Ma bucur sa te intalnesc aici, multumesc de vizita

@Liz

Cum stii tu sa trezesti amintiri frumoase, nu am incotro zambesc :)

@Cell61

Atat de incurabili oameni,"scalvi in trairi, tragici in neputinta si sublimi in raul pe care il putem face" cum bine spunea candva un om drag mie. Nu mai ai regrete, interesant zic...

starsgates spunea...

Ce contează? În interiorul oceanului e linişte.:)

Al3x@ spunea...

:) chiar este aproape acest anotimp...nu doar pare
Te provoc la un om de zapada!

Lord D'If spunea...

@starsgates

Prin felul in care ai spus-o m-ai facut sa imi doresc sa fiu un peste mic si colorat, pitit in acea liniste.

Lord D'If spunea...

@Al3x@
O sa-ti spun un secret, ma dau in vant dupa oameni de zapada.
Count me in!