joi, 19 noiembrie 2009

O palmă



De când mă stiu am pretuit/admirat/respectat oamenii ce nu s-au ascuns în spatele mastilor din lapte si miere, spunându-mi verde în fata ce au avut de spus, neâncercând sa-mi vanda iluzii, ci oferindu-mi gratuit adevărul în forma sa pură. Fie ei prieteni, mai putin prieteni, colegi sau cunoscuti întotdeauna cuvintele lor au însemnat pentru mine primul semn că ceva nu e în regulă. Atunci când nu am vrut să ascult, am sfarsit de fiecare dată pribegind pe drumuri fara iesire, sclavul propriilor gânduri refugiat în bratele singurătătii, singuratate ce mi-a adus liniste, niciodată împăcare cu mine însumi. Astă-seară am primit o astfel de lectie, o palmă, dată cu blandete, ce m-a adus cu picioarele pe pământ, o palma ce m-a trezit sec din visare dandu-mi un nou sens, o palma ce mi se pare în ultima vreme din ce în ce mai familiară. E mult prea pretios timpul acordat calătoriei noastre pentru a-l irosi fără rost, traieste demn înconjurat întotdeauna de oameni, iubeste cu fiecare fibra a corpului tău fără sa gandesti că si maine e o zi, maine poate însemna sfarsitul. 
Multumesc celui ce si-a facut timp pentru a ma palmui prieteneste, dar al naibii de dureros.

12 comentarii:

Liz spunea...

Tu esti un om destul de greu de palmuit...! Probabil chiar aveai nevoie si s-a gasit si cineva potrivit prin preajma...

starsgates spunea...

E bine să fie asemenea oameni în preajma noastră.:)

cell61 spunea...

Aici semănăm, şi eu fac parte din categoria oamenilor care preferă să li se spună adevărul, chiar dacă el doare.
Şi avem nevoie, aşa e, de oameni în jurul nostru care să ne trezească cu câte o "palmă" din când în când.
Ştiu, n-am zis nimic original, doar am confirmat ce spui tu :)
Aşa se întâmplă când sunt în total acord cu cel care scrie :)

Lord D'If spunea...

@Liz
Nu probabil ci sigur si a durut.
@stargates
Sunt, doar ca uneori intelegem gresit intentiile lor.

Lord D'If spunea...

@cell61
E bine ca semanam pentru ca cin' se aseamana se aduna:))
Tu intotdeauna spui cate ceva original chiar daca nu PA-re ;)

gabi spunea...

Asa sunt lorzii,demni :)
In primul rand vreau sa-ti multumesc aici pentru felicitari si sa te asigur ca-mi place mult ceea ce scrii. Ai avut o poezie-poem acum ceva timp careia i-am acordat toate punctele si mi-a placut atat de mult incat am zis ca e condeiul lui Paul Gabor. Apoi Calin mi-a spus ca e a unui Lord ;) Tu erai acela. Ma bucur sincer ca esti printre noi si ca citindu-te aici descopar un om cu un caracter deschis, curat si demn de apreciat.
Multumesc !

gabi spunea...

ps. te-am adaugat la blogrrol sa te pot accesa direct de pe blogul meu si cred ca n-ar strica sa procedezi si tu cu noi la fel ;)
Numai bine.
O sa lipsesc o saptamana din peisaj, sper sa nu ma uitati ;)

Lord D'If spunea...

@Gabi
Multumesc pentru cuvintele frumoase.
Felicitarile au venit ca o reactie normala in fata unui PA ce mi-a starnit imaginatia incalzindu-mi sufletul.

Ps:Ma chinui de ceva vreme sa-mi fac timp pentru un blogroll ce va cuprinde toti scriitorii de PA-uri. Te asigur ca-i citesc printre picaturi pe toti.

gabi spunea...

bine, cum vrei tu.
Dar macar pe Calin sa-l treci in blogrrol...daca pe mine, nu... :))

Lord D'If spunea...

@Gabi
Calin e trecut de mult timp. Blogroll-ul e in dreapta, te vei regasi acolo si tu pentru ca imi plac poeziile citite la tine :)

gabi spunea...

te rog sa ma scuzi Lordule,
n-am spus-o cu repros.
Am luat o "molima" de la Vania cu blogrrolul...eu care pana nu foarte de mult nu aveam asa ceva... :)))
sorry, sorry, deja imi ard obrajii...

Lord D'If spunea...

@gabi

Nici nu am considerat a fi un repros, deci nu sunt necesare scuze.
Sa ne citim cu placere :)