vineri, 11 decembrie 2009

Monument în cinstea lipsei de bun-simt



Grabiti să prinda bronzul de dimineată Costiclă din Plastic si PETrică sporovăiau veseli despre băuta făcută cu o seară în urmă. S-au oprit în dreptul unor indivizi ce construiau de zor o formă din peturi. Privindu-i, Costiclă din plastic zise :
- Noroc de noi că au materie primă, pe criza asta ar trebui să ne ridice o statuie.
Mai curios din fire PETrică întrebă:
- Ce construiti dom’le acia?
- Un monument în cinstea lipsei de bun-simt, veni sec răspunsul.

PA-foto la Călin

8 comentarii:

starsgates spunea...

Şi câte statui de asemenea fel s-ar putea ridica!
Felicitări, inspirat PA!:)

Leo spunea...

Amuzante numele personajelor, foarte inspirat !

gabi spunea...

Si mie mi-a placut combinatia de nume :)Poza e superba. Chiar ca monument :P

Cristian Lisandru spunea...

Am putea plasa astfel de monumente la fiecare colţ de stradă... Bun textul, mi-a plăcut...

cell61 spunea...

Și mie mi-a plăcut PA-ul cu PETrică :)))
Fain de tot.

Lord D'If spunea...

@starsgates
cate una in fiecare oras, daca ar schimba ceva poate nu ar fi o idee rea.

Lord D'If spunea...

@Leo
Multumesc!

@gabi

Un monument al rusinii.

Lord D'If spunea...

@Crisitian Lisandru

Din pacate asa este, am deveni astfel tara dragonilor din pet-uri

@cell61

Multumesc de compliment. Am un coleg cu numele asta si am profitat de ocazie sa-l tachinez, stie el mai bine de ce.