luni, 7 decembrie 2009

Alchimistul

Ani la rând, închis în laborator, a încercat să descifreze secretul nemuririi. Amestecând solutii, pierdut în calcule imposibile nu a încetat niciodată sa spere ca într-o zi va uimi lumea. Chiar si pe patul de moarte, aproape nebun nu si-a acceptat esecul rostind cu greutate înainte de a-si da obstescul sfarsit 'si totusi există !'
La un secol după moartea sa, autoritatile i-au ridicat un monument. Sculptat în marmura neagră stă scris pentru eternitate:
"Nu am renuntat nici macar atunci cand am realizat ca planul meu iluzoriu va fi un esec răsunator" Thomas Ike - alchimist

Pentru concursul PA-foto propus de Călin

8 comentarii:

starsgates spunea...

Ce căpos alchimistul ăsta!:)

Simion Cristian spunea...

Foarte frumos!
Eu din lipsa de timp, am adaptat un banc pt tema asta! Sa-mi fie rusine!
Prefer sa-i dau peste nas lui Basescu, in aceasta perioada!

Cristian Lisandru spunea...

Iată ce înseamnă să fii conservator în ceea ce priveşte propriile idei...

LePetitPrince spunea...

asadar a descoperit secretul nemuririi dar nu si-a dat seama

gabi spunea...

Mi-a placut. Are mister.

Lord D'If spunea...

@starsgates

Incapatanarea e o trasatura specifica alchimistilor:)

@Simion Cristian

Multumesc!
Intotdeauna se gaseste cineva care "sa nu-l stie pe asta" cand vine vorba de bancuri.

Lord D'If spunea...

@Cristian Lisandru
Uneori e bine sa fii conservator, zic
O zi buna sa ai !

@LePetitPrince

Merita cu prisosinta pentru faptul ca nu a renuntat :)

Lord D'If spunea...

@gabi
Ma bucur ca ti-a placut, maestra a poemelor ;)