joi, 3 decembrie 2009

o seara trista

Dacă e ceva ce pretuiesc cel mai mult pe lumea asta, sunt amintirile pe care le am cu oameni dragi. Amintiri ce odată cu trecerea timpului devin si mai pretioase. Le poti scoate oricand din ungherele mintii, stergandu-le de praf si depănâdu-le la un pahar de pepsi, o sticla de bere, o petrecere în pijamale sau poate la o întalnire a bloggărilor gălăteni. Uneori retrăite, alungă stări complicate inducand o stare de liniste.
Cândva, pribeag pe drumurile vietii am rătăcit un prieten drag, mi-a lipsit enorm, doar amintirea lui într-o seară de revelion cu fulgi mari de zăpada mi-a păstrat în suflet vie, speranta că îl voi revedea după multi ani într-un parc, uniti într-o îmbratisare sincera si caldă. Mi-am spus atunci că nu am fost sincer întotdeauna cu el, de teamă că l-as putea pierde, când tocmai lipsa mea de sinceritate din trecut a dus la despărtirea noastră. Nu am pretins niciodată că sunt un om perfect, am mintit, am înselat, am purtat măsti atunci când nu am fost înteles, am rătăcit orbeste în singurătate, am învatat sa-mi asum reprosuri chiar si atunci cand poate nu le meritam, însă fată de prieteni am încercat sa fiu sincer pentru că am învătat cum e sa nu ai unul. Mă întristează astazi faptul că unii dintre ei dau uitarii acele momente frumoase ce ne-au legat atâtia ani...

Maria Magdalena Danaila - Ce mai faci
Asculta mai multe audio Muzica

4 comentarii:

starsgates spunea...

O să le vină şi lor mintea la cap, o să vezi.:)

cell61 spunea...

Cu toţii suntem oameni, cu toţii greşim. Câteodată, unii uită asta şi preferă să-şi maximizeze resentimentele. Eu nu-i consider importanţi pe acei oameni.

Liz spunea...

Eu nu am uitat nimic, poate am ajuns la varsta la care chiar exagerez unele amintiri de senzatii traite ceea ce e bine chiar daca e patetic... eu sunt aici pentru ca am vrut sa fiu si pentru ca mi-am dorit nespus sa regasesc prieteni vechi...

Lord D'If spunea...

@starsgates
Sunt convins de lucrul asta:)
@cell61
Pentru mine toti cei pe care ii consider prieteni sunt importanti, chiar si atunci cand nu le inteleg reactiile.
@Liz
Stiu ca nu ai uitat nimic, daca ai sa o faci vreodata o sa-mi trimit minionii sa-ti aminteasca:)si astia nu-s deloc prietenosi. Patetic?! Who cares atat timp cat senzatia e mai mult decat placuta.