joi, 3 decembrie 2009

Tăticii n-au pic de imaginatie


- Pariu!
- Pariu, tu pui la bătaie păpusile, eu colectia de masinute. Chicotind veselă, fetita alergă spre tatăl prins într-o discutie cu vanzătorul de suveniruri.
- Tati, uite, am găsit renii pierduti de Mos Craciun, trebuie sa-i înapoiem să poată ajunge la toti copii în seara de crăciun.
Privind mirat spre cele trei mogăldete care cu greu puteau fi numite reni, tatăl explică cu blândete:
- Dragă, nu sunt reni ci cei trei iezi cucuieti din povestea bunicii. Sărind în sus de bucurie fetita alergă spre frătiorul ce afisa o mutrită acrisoara bombanind. Tăticii n-au pic de imaginatie!

Pentru jocul propus de Călin

9 comentarii:

starsgates spunea...

:)))În general adulţii nu au imaginaţie.:))
Îmi place PA-ul.
Uite că şi eu am rămas fără imaginaţie, nu am apucat să pregătesc PA-ul.

Leo spunea...

Haha, chiar asa ! Ideea c-ar fi reni nu e rea deloc !

Lisandru Cristian spunea...

Ca viitor tătic ce mă aflu sper să dau dovadă de foarte multă imaginaţie...

Simion Cristian spunea...

Super ideea! Imi place PA-ul!

cell61 spunea...

Chiar seamănă cu Rudolf unul dintre ei :)))

Lord D'If spunea...

@Starsgates
Te contrazic:) au imaginatie doar ca sunt prea prinsi in grijile de zi cu zi.
@Leo
Sunt tare caraghosi cu privirea lor tâmpă si m-am gandit ca ar merge cu Mosul tau:)

Lord D'If spunea...

@Lisandru Cristian
Felicitaaaari! sa fie intr-un ceas bun!
Pe mine m-ai convins :)

@Simion Cristian
Ma bucur ca iti place, ca un copil mic

@Cell61
Pai nici nu se poate altfel doar e fratele geaman :))

Anonim spunea...

Foarte fain! :))

Mulțumesc.

Lord D'If spunea...

@Andrei S.
Cu Placere ;)