joi, 31 decembrie 2009

Retrospectivă

Mi-as dori să pot spune cu mana pe inimă că 2009 a fost un an bun, că mi-a iesit tot ce mi-am propus, că am fost mai bun, am iubit mai mult, am fost fericit, am zambit mai sincer. As putea sa îmi impun o doză de optimism fals si să afirm că am facut toate astea însă nu ar fi adevărat. In multe privinte 2009 a fost un an prost, un an în care m-am îngropat în rutina zilnică încercand să fug de fantomele trecutului, nu mă întrebati în ce masură am si reusit. Astazi în clinchet de clopotei si urări de bine am uitat de toate planurile esuate, de gustul dulce-amărui lasat în urma de anul ce-si dă ultima suflare si am privit înainte. De la 2010 nu astept nimic, nu mi-am facut nici un plan, nu mi-am pus nici o dorintă. Am împachetat frumos într-o cutie ce vreau să iau cu mine si astept în compania unui pahar de sampanie, cuminte, noul an. De la mine numai bine si un an nou asa cum vă doriti !



Tom McRae - Got A Suitcase, Got Regrets .mp3
Found at bee mp3 search engine

7 comentarii:

Simion Cristian spunea...

Si optimismul unde e Marius?

Lord D'If spunea...

In doze mici in privirea inainte si in paharul de sampanie inca neatins.

Călin spunea...

O să mai fie greu ca să ni se pară apoi bine, nu?

starsgates spunea...

Înseamnă că anul acesta vei fi foarte fericit.
Orice nimic teva bucura.:)
Un an cu cât mai multe...nimicuri care să te bucure.:)

cell61 spunea...

Lordule, să ai un 2010 de poveste! :)

Lord D'If spunea...

@Calin
E si asta un mod sanatos de a privi inainte.

@Starsgates
Cu siguranta voi fi un om fericit desi nu mi-am facut nici un plan in privinta asta.

Lord D'If spunea...

@Cell61
De poveste sa fie atunci ca nu cred ca s-a supara nimeni.