luni, 11 ianuarie 2010

Ai luat cu tine


Ai luat cu tine jumătatea mea cea bună
Cu zgomot usa ai trântit în urma ta
Sub streasină un turture îsi plangea de milă
In timp ce frigul iernii se sfârsea
Ai luat cu tine ultima amintire
In care pribegeam prin neguri cautand lumina
Ce vine cand sătul de asteptare
Peste a vietii scena tragi încet cortina
Ai luat cu tine urma pasilor
Sa nu te pot gasi de-as încerca
Printre ruinele rămase în urmă
Sa caut în moloz pe bâjbâite
Ceea ce-mi va lipsi de astăzi înainte

(sursa foto)

13 comentarii:

cell61 spunea...

Faină poezie. Tristă, dar e în stilul tău.

angi spunea...

Frumos!
S-ar potrivi cu melodia "iarna" "Voltaj"

starsgates spunea...

Important e că ţi-a rămas sufletul.;)
Mi-a plăcut.:)

Cristian Lisandru spunea...

"Ai luat cu tine urma pasilor
Sa nu te pot gasi de-as încerca
Printre ruinele rămase în urmă
Sa caut în moloz pe bâjbâite
Ceea ce-mi va lipsi de astăzi înainte" - o poezie extrem de frumoasă, îmi permit să o remarc pe de-a-ntregul, chiar dacă am selectat doar câteva versuri...

Leo spunea...

Frumoasa de tot poezioara ta !
"Ai luat cu tine jumatatea mea cea buna" - mi-a placut mult !

Lord D'If spunea...

@cell61
Am notat :)

@Angi

Desi e o melodie placuta "iarna" celor de la Voltaj imi trezeste amintiri nu tocmai placute.

Lord D'If spunea...

@starsgates
Sufletul ramane intotdeauna, pe asta chiar nu ni-l poate lua nimeni.

Lord D'If spunea...

@Cristian Lisandru
Multumesc pentru cuvintele frumoase

Lord D'If spunea...

@Leo
Ma bucur ca cineva le citeste, multumesc!

Cristian Lisandru spunea...

Cu plăcere, cu plăcere...

Leo spunea...

Citeste, cum sa nu citeasca ? ;)

LePetitPrince spunea...

eu zic ca poezia a fost scrisa de ...jumatatea buna!

Lord D'If spunea...

@LePetitPrince

Nu te contrazic, jumatatea rea nu cred ca s-ar apuca sa scrie versuri