luni, 11 ianuarie 2010

Leapsa cu cărti

Leapsa preluată de la prietenul Harold Smith cunoscut si ca Cell61

1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
 Intotdeauna semnul de carte, am făcut o pasiune din reconditionarea cărtilor vechi si detest oamenii ce consideră cărtile ca pe bunuri de unică folosintă.
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?
 O culegere de citate si cugetari de la fosta prietenă si Toamna Patriarhului de la tătutul meu.
3. Citiţi în baie?
Niciodată cărti
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?
 Dacă as avea talent cu sigurantă as scrie  Science Fiction.
5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Initiativa e demnă de toata lauda atat timp cat cărtile nu sunt păstrate în tiplă asezate frumos în bibliotecă pentru simplu motiv că "dau bine". 
6. Care este cartea preferată?
Frank Herbert- ciclul Dune
7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Am recitit cu placere: Orson Scott Card-Jocul lui Ender
Asimov- seria Fundatia
Stendhal- Mănăstirea din Parma   
8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Probabil as fi prea emotionat ca să scot vre-un sunet, cu sigurantă as asculta
9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Cu oricine, important este să ai cu cine.
10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
De regulă mă aleg ele pe mine.
11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească? 
Simone de Beauvoir- Toti oamenii sunt muritori
12. Care este locul preferat pentru lectură?
In pat pe burtă sau în fotoliu
13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Intotdeauna în liniste, mă pot concentra
14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Uneori, însa nu îmi face plăcere
15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Si-Si, dar daca îmi place o cumpar, sunt bibliofil.
16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
O aventură traita întotdeauna altfel.

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Observ că s-a deschis din nou sezonul la lepşe... Stau pe mergine, de ceva vreme nu mai preiau lepşele... Aceasta este interesantă...

cell61 spunea...

Faine răspunsuri.
Și eu sunt fan SF. E drept că îl prefere pe Asimov lui Herbert, totuși. Fundația mi s-a părut una din cele mai ingenioase serii scrise vreodată.

Mulțumesc mult pentru preluare, mi-ai salvat onoarea :)

Și mulțumesc pentru numirea drept prieten.
Harold Smith...Hmmm...Ar trebui să-mi iau nick-ul ăsta, cell61 devine perimat :) Mă gândesc.

Lord D'If spunea...

@Cristian Lisandru
Si eu gasesc ca e interesanta drept urmare am preluat.

Lord D'If spunea...

@Cell61
Fundatia e o capodopera fara urma de indoiala. Si eu il prefer pe Asimov

Dune ma tinut treaz multe nopti si recunosc ca e "basmul" meu preferat.

Jocul lui Ender e geniala si recomand cu placere daca nu ai citit.

angi spunea...

Sigur voi prelua de la tine...lectura obligatorie.N-am citit cartea.
Si mie imi plac "basmele"SF.

Lord D'If spunea...

@angi
Nu e neaparat obligatorie dar cu siguranta merita citita. Mie mi-a placut foarte mult.