joi, 11 februarie 2010

Carevasăzică, Ghită BoB si Metilică


carevasăzică,
Ghita BoB si Metilică
pun la cale mare plan
sa se suie în logan
si sa plece prin nămeti
la vânare de mistreti
Doamne, ce mai nătăfleti
- hai mai baga una mică
ca să nu ne fie frica !
zice domnu Metilică.
pe masuta de la bar
îi asculta un pahar
si gândea în sinea lui
ori îs beti ori îs hai-hui
ca o muscă în licoare
cu vioara din dotare
le canta un lăutar:
frunză verde de cicoare
cu alice în buzunare
am să plec la vânătoare
pusca si cureaua lată
ce bărbat eram odată
"La pisica lesinată"
ametit cu apă plată...







14 comentarii:

Leo spunea...

Am venit si eu la tine
Ca sa-ti las si tie rime !

Ghita, Maricica-ntreaba :
Geta unde-i ? Face treaba ?
Sau mancare, sau curat ?!
Stie ca te-ai imbatat ?

Du-te acasa de indata
Las' pisica lesinata !
Ai acasa visinata
Si-o nevasta minunata !
:P

Cristian Lisandru spunea...

Cu apă plată... Ce trist...

Geanina Lisandru spunea...

Se pare că şi aici se merge pe sistemul apă plată şi salată.

Îmi plăcu tare mult.

Zi faină!

angi spunea...

:)))...si s-au impotmolit la crasma?De vanatoate de mistreti nici nu se mai pomeneste!
Las'ca ajung ei acasa cu mana goala si-or vedea ei...pusca, curea...lata,...!:)))

starsgates spunea...

Carevasăzică,
un pahar cu o licoare
are mintea mult mai...tare
decât domnul Metilică
şi-a lui prieten fără frică
Ghiţă zis şi...Bobulică.:)

Man vs Woman spunea...

suuper tare:))

Vania spunea...

Mă gândeam că eu, cu Matiz, găsesc mai greu rimele. Poate "iz".

Lord D'If spunea...

@Leo

Maricico ce facusi
confundasi bila cu manta
Anhelica mi-e consoarta
Geta draga e amanta

Lord D'If spunea...

@Cristian Lisandru

Pai ce sa faca daca apa plata e singura licoare care ascute instinctul de vanator

Lord D'If spunea...

@Geanina Lisandru

Aici se merge pe alt sistem, apa plata si muschiulet imaginar de mistret.

Weekend linistit!

Lord D'If spunea...

@angi

Hehe, nu as vrea sa fiu in pielea bietului Ghita BoB cand o da ochii cu Anhelica.

Lord D'If spunea...

@starsgates

Deci, carevasăzică e un pahar mai cu mot:))

Lord D'If spunea...

@Man vs. Woman

Ma bucur ca te-a inveselit. Mai treci!

Lord D'If spunea...

@Vania

Cu matiz merge brizbriz da unde pui mistretu`?