miercuri, 3 februarie 2010

O zi din viata mea ( leapsa )

Se pare că sezonul lepselor e departe de a se fi încheiat. Leapsă pasată subtil de Leo, aceasta (leapsa) aterizand fără probleme în mansardă, de aici fiind preluată solemn de Ciuciu, valetul meu personal, urmand a fi prezentată cu mare pompă subsemnatului.

Trebuie sa descriu o zi obisnuita din viata mea, de altfel anosta. Deci să purcedem
 - în jur de ora 7 suna desteptătorul, desteptător pe care eu nu-l aud aproape niciodata fiind întotdeuna eternul întarziat.
 - pe la fără un sfert trec la programul de dimineată ce include spălatul pe fata si pe dinti, însotit de promisiuni solemne ca maine ma voi bărbieri
 - odată ajuns la muncă servesc două cafele si ma trezesc
 - după ce îmi sunt trasate sarcinile de serviciu trec fără ezitare la executarea lor
 - printre picături îl tachinez putin pe colegul Alex numindu-l albinos :)
 - timpul petrecut la slujba printre clienti multumiti si mai putin multumiti trece relativ repede
 - la orele 18 rasuflu usurat si plec spre barlogul meu
 - odata ajuns acasa, trec la siesta de seara care include printre altele un litru de lapte si neaparat prajiturele.
 - relaxat si hranit ma apuca chef de cantat la chitara iar cand nu gasesc inspiratie sa compun cantece ce nu vor fi cantate niciodata, bag  repede un Andrii Popa spre bucuria vecinilor ce aplauda frenetic în calorifer.
 -  pentru ca îmi iubesc vecinii, cand cred eu ca i-am plictisit îndeajuns de tare * Vaduva albastra trece inapoi în husă
 - tarzior în noapte îmi pun gândurile pe hartie si inventez povesti aiurite
 - nu adorm niciodată înainte de ora 1


Cam asa arată o zi obisnuită din viata mea atunci când nu lenevesc toată ziua citind sau mă plimb prin oras bine camuflat în costumul de gură-cască. Leapsa merge mai departe la Liz Alex@ Starsgates si binenteles la prietenul Cell

* Văduva albastra e o chitara acustică de culoare albastră, la care tin foarte mult

12 comentarii:

Orry spunea...

o zi frumoasa! :)
Numai bine!

starsgates spunea...

:)Ce vecini iubitori de muzică ai!:)
O să preiau leapşa.:)

cell61 spunea...

Leapşă executată ;)

Leo spunea...

Aha ! Deci si tu ti-ai botezat chitara, nu sunt doar eu nebuna ! :P
Mi-a cam placut. Rutina povestita cu umor - naspa pentru tine, bine pentru noi ! :)

Geanina Lisandru spunea...

Chitara lui Cristi nu are un nume, dar vorba lui Sorescu "şi pentru că toate trebuiau să poarte un nume i-au zis..."îl pun pe Cristi la treabă, din pământ din iarbă verde să găsească numele...

Am reuşit să mai cunoaştem o părticică din autorul blogului.

Zi faină!

cell61 spunea...

Ah, n-am comentat la ce-ai scris, deşi aveam impresia că am făcut-o :D

Mă gândeam să te întreb: un litru de lapte şi prăjiturele în fiecare seară?!? Degresat? :)
Cred că ai un bun metabolism de îţi permiţi asta...

Cristian Lisandru spunea...

Cânţi la chitară? Mă bucur, poate facem o dată o cântare, şi eu cânt de prin clasa a patra...

Lord D'If spunea...

@Orianda
Multumesc,asemenea.

@starsgates
Exagerez si eu, daca toti ar fi ca mine lumea asta ar fi o mare si frumoasa familie.
Esti invitata mea:)

@Cell61

Sper ca nu cu sange rece ca pe cocos:))

Lord D'If spunea...

@Leo
Poi, daca-i bal atunci la balamuc cu noi:)
Nu fu naspa deloc, eu am luat-o ca pe un mod de a arata celorlalti cam ce fel de om se ascunde in spatele blogului.

@Geanina Lisandru

Sper ca o particica buna :)
E un fix al meu sa dau cate un nume lucrurilor. Am un copacel in fata geamului pe care il cheama Bobu, un laptop Ciuciu si un fotoliu urias Bisisica.

Lord D'If spunea...

@Cell61

Am un metabolism pentru care ma invidiaza multa lume, mananc ca un gurmand si nu pun gram pe mine. Sunt usurel ca un fulg.

Lord D'If spunea...

@Cristian Lisandru

Eu sunt mai novice dar nu ma dau inapoi. E mica lumea, cine stie

LePetitPrince spunea...

Mi-a placut ce-am citit, esti glumet si am descoperit ca avem puncte comune: prajiturelele cu lapte, Andri Popa si aplauzele in teava!

uite ca e buna leapsa asta - uf, denumirea ma omoara, la noi se spunea "prinsa"...