vineri, 4 decembrie 2009

Cugetările bietului Ghită Bob


La mine dragostea a venit pe furis si când mă asteptam mai putin a tipat din toti rărunchii:
- Bauu!!!
Era normal sa-i zic că-i nebună de legat. Auzi la ea " să zburăm printre nori către infinit " Din cunostintele mele în materie noi încă suntem mamifere, asa că i-am recomandat cu căldură să consulte un psihiatru pentru că sigur are o problema. Si s-a dus, unde? habar nu am!
Acu stau în fata paharului cu vin si nu mă pot hotarî dacă e pe jumatate gol sau pe jumatate plin.








Sursa foto

7 comentarii:

cell61 spunea...

Paharul cu vin e ÎNTOTDEAUNA pe jumătate plin. Când se mai golește, e simplu, umple-l din nou ;)

Frumos PA. Ăsta era bun și pentru etapa cu paharul de vin din concursul lui Călin :)

gabi spunea...

..."e pe jumatate" adica indoiala ?

Anonim spunea...

Mai toarnă în pahar până când e plin ca să scapi de această îndoială.

Dark Lord spunea...

Mereu plin.Fara exceptie prietene drag

Lord D'If spunea...

@Cell61

INTOTDEAUNA sa fie atunci :)

@Gabi
Se poate spune si asa desi Domnul Ghita Bob nu o sa recunoasca nici in ruptul capului

Lord D'If spunea...

@baw2wow

De turnat torni nimic de zis, dar pana cand !?

@DarkLord

Daca-i mereu plin unde naiba mai e distractia. Tre` sa se mai si goleasca din cand in cand, prietenii stiu de ce:))

Leo spunea...

Paharul... umple-l din nou, vorba lui Cell, sau gandeste-te ca jumatatea goala a lui e in stomacul tau.
Vinul face bine. Dragostea, vine ea de mai multe ori, daca-i dai ocazia.