marți, 5 ianuarie 2010

Becu` buclucas

Ca să scape de gura consoartei ce dăduse de la o vreme în patima sindromului "eco-friendly", bietul Ghită BoB si-a îmbrăcat plictisit pardesiul luand-o paş-paş spre piata să-i cumpere un bec economic. Pe drum se tot gândea cu ce sunt mai economice becurile astea, or fi consumând ele mai putin, dar si lumina lor e mai plăpândă, în plus contin si jumatate din elementele nocive din tabelul lui Mendeleev.
Odata ajuns la magazin, a flirtat putin cu duduia tinerica tragand din cand în când cu ochiul la decolteul generos al acesteia si a cerut printre dulcegarii si un bec economic.
Ajuns acasa l-a montat cu grija în lustră întelegand în sfarsit conceptul, nu functiona !
- Sa vezi de acu` economie nevasta, si-a zis în sinea lui usor amuzat. 

(sursa foto)

15 comentarii:

starsgates spunea...

:))))Şi tu Ghiţă BoB, şi tu...:)
Da' las' că măcar şi-a clătărit privirea în decolteul duduii.;)

angi spunea...

Bietul,Ghita BoB!Sigur si-a cumparat un bec...neeconomic.:)))
Liber la ras...!
Am cumparat si eu,odata,un bec economic(dar fara decolteu),l-am infiletat si...poc!...a pocnit.L-am desfiletat putin dezamagita...(cate becuri normale puteam cumpara pe pretul lui?!!)...si am renuntat la...economii...

Simion Cristian spunea...

Pai sa se intoarca la magazin si sa se ia in piept cu vanzatoarea!

Unknown spunea...

Si inca nu si-a luat-o de la sotie? Ca sigur este vina lui ca nu merge! :)

cell61 spunea...

Dacă află nevasta, să vezi ce economie de nevastă face el...

Anonim spunea...

eu prefer decolteul, ma luminez mai repede...

Leo spunea...

Ce dragut...! Personajele tale parca aduc cu Maricel si Maricica ai mei. Par neinteresante vietile acestor oameni, dar cata savoare gasesti in ele, de fapt...

Lord D'If spunea...

@starsgates

Si nu a facut deloc economie :)

Lord D'If spunea...

@angi

Eu as zice ca e foarte economic avand in vedere ca nu consuma nimic.

Lord D'If spunea...

@Simion Cristian

Exact la acelasi lucru se gandea si bietul Ghita BoB, dar se teme de consecinte.

Lord D'If spunea...

@Teodora
Bun venit pe aici
Normal ca este vina lui dar se scuza spunand ca a fost distras :)

Lord D'If spunea...

@Cell61

Noroc ca inca nu a aflat, nu vrea sa faca astfel de economii...

Lord D'If spunea...

@gaborpaul

Barbatii prefera decolteul, mai ales atunci cand e strategic scos in prim-plan

Lord D'If spunea...

@Leo

Nimic mai adevarat.
Imi face placere sa creez astfel de personaje, insa nu am avut curaj sa le scot la lumina pana cand nu i-am cunoscut pe Maricel, Maricica si evident pe d-nul Lica.

Cristian Lisandru spunea...

Săracu' Ghiţă BoB... Vorba lui Stargates, s-a scos cu decolteul...